Hånd vender næste side

Jeg er kold, men jeg koger,
Jeg føler mig sulten, men jeg er mæt
Jeg sover, men jeg er nærværende, ja
Jeg har aflyst, men jeg er fuld
Jeg er bekymret, men jeg er Regent
Jeg er svimmel, men jeg er klar skat
Hvad det stimler sammen mod
Er at det hele går fremad
For mens min ene hånd vender næste side
Holder den anden tæppet tæt til kroppen.

Dette er denne uges svanesang – her dukker ikke billeder op i lidt for dårlig kvalitet eller en opskrift jeg på det allervarmeste kan anbefale dig.
For influenzaen faldt mig i baghold og jeg blev nedlagt inden det gik op for mig hvad der var hændt.
Nu står æsken med balsam kleenex (endnu et af mine utallige containerfund) på spring midt i hjemmet og på sengen ligger dynen med det ekstra vattæppe over sig og kommandere mig med jævne mellemrum at stå vandret.

Så god bedring til jer der også er ramt og til de raske siger jeg bare hold fast.

Skriv et svar

