Nogen gange er det all right

En invitation har ført mig sydover. Så langt sydpå at jeg er omgivet af det helt utroligt smukke indiske ocean. Her har jeg travlt med at se på hvidtippede hajer, blive staklet af papegøjefisken Villads, blive brun og spise mængder af frisk frugt. Jeg er alt for snart hjemme igen og så skal jeg nok åbne op for hvordan det er gået på det kreolske madkursus og hvad jeg nu ellers har haft gang i.

image

Her er et billede af papegøjefisken Villads som fulgte efter mig lige indtil det blev lidt for dybt…

Skriv et svar

